mcmc
Kesihatan

𝐊𝐚𝐣𝐢𝐚𝐧 𝐊𝐞𝐩𝐮𝐚𝐬𝐚𝐧 𝐏𝐞𝐥𝐚𝐧𝐠𝐠𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐮𝐫𝐮𝐡 𝐰𝐚𝐫𝐠𝐚 𝐊𝐊𝐌

Sukacita dimaklumkan bahawa Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sedang melaksanakan satu Kajian Kepuasan Pelanggan kepada seluruh warga KKM menerusi soal selidik secara dalam talian.

📌 Objektif kajian ini adalah untuk melihat tahap kepuasan pelanggan bagi perkhidmatan yang ditawarkan oleh KKM ke arah menambahbaik kualiti perkhidmatan pada masa hadapan.

🗓️ Tempoh kajian: 15 Jun – 15 September 2025
👨🏻‍💻 Sertai dan beri pandangan anda di pautan: http://bit.ly/45SFgTi

Suara anda sangat bermakna dalam membentuk perkhidmatan kesihatan yang lebih baik! 🙌

#KKMPrihatin#SihatBersama#MalaysiaSihat#MalaysiaMadani#MADANIBekerja